Tja dat was natuurlijk te verwachten van XS4ALL toen ze overgenomen werden door de KPN; het is ze uiteindelijk behoorlijk naar het hoofd gestegen. Klanten en Service zitten niet meer op een lijn; en dat is wat XS4ALL in het verleden zo goed maakte.
Ben dan ook al heel wat jaren klant geweest bij xs4all; en altijd erg tevreden geweest met de kwaliteit; op een DHCP storing hier en daar en een grote storing toen ik er gelukkig niet was na.
Tot dat ik ze nodig had omdat ik noodgedwongen mijn abonnement bij ze moest opzeggen; helaas ging dat niet zo goed. Op de website staat te lezen dat je ze hier voor moet bellen en dat dus ook maar gedaan.
Had ik dit maar niet gedaan; want man o man, nu boren ze me nog eens 3 maanden abonnement door mijn neus heen, ik kon toch per maand opzeggen ? de medewerker die de telefoon op nam op 20 october 2009 om 16:59 had meer zin om naar huis te gaan waarschijnlijk en heeft dus NIET genoteerd dat we de opzegging hebben doorgegeven.
Van de week een mail gestuurd en een telefoontje terug gehad; mijnheer we hebben uw opzegging niet in het systeem staan, juist daar was ik zelf ook achter gekomen. Maar nu wil het bedrijf waar ik JAREN klant ben geweest mij niet eens haar excuses aanbieden of het probleem maar zelfs oplossen. Dat noem ik nu je klant letterlijk in de KOU zetten !
Hierbij gaat er dan ook een echte koude-douche richting XS4ALL; een ooit zichzelf respecterend bedrijf wat door de grote jongens weer terug is gebracht in het stenen tijdperk.
Mijn advies: er zijn veel andere providers in nederland; xs4all verdiend het niet meer; en zal ook nooit meer een advocaat voor dit bedrijf zijn. Ze hebben verschillende klanten aan mij te danken, maar ook deze zullen binnekort schriftelijk hun ADSL connectie opzeggen. Was het dat waard ? 3 maanden teveel rekenen aan een klant, maar nu VEEL meel maanden verliezen ?
Als ooit iemand dit van xs4all leest; jongens suc6 er mee, maar zo zie je maar; een klant serieus nemen kost minder als een klant in de kou zetten ! Dom dommer domst.