Is het allemaal zo erg dat TNT post concurentie krijgt, of valt het allemaal erg mee. Persoonlijk denk ik dat de extra concurentie helemaal niet zo erg is, want TNT post begrijpt de term Klant Vriendelijk nog steeds niet.
Neem nou bijvoorbeeld een post pakketje wat verstuurd wordt en overdag wordt aangeboden aan de deur, een tijd waar de meeste mensen gewoon moeten werken en dus waarschijnlijk niet thuis zijn. Men heeft dan het idee dat men de volgende dag nogmaals het pakketje moeten gaan afleveren, maar als klant zit je daar echt niet op te wachten, een dag vrij van werk mag dan voor sommige makelijk de realizeren zijn, voor voor velen is dit niet zo makkelijk.
Als klant zou ik verwachten dat ik op het moment van bestelling al kan aangeven dat ik het pakketje om een bepaalde tijd afgeleverd wil zien, al dan niet op het postkantoor waar ik het op kan halen als het mij als klant uitkomt.
Zo niet bij TNT post, neen, het pakketje wordt de eerste maal in de middag afgeleverd, dus de 2e levering doe je gewoon weer om de zelfde tijd, je krijgt zelfs een briefje dat ze het de volgende dag nog maals zullen probereb, met als tijds aanduiding: ik heb geen flauw idee wanneer ik kom.
Nee, eindelijk komt er concurrentie op de markt van TNT en het wordt hoogtijd dat klant vriendelijkheid in Nederland weer boven aan komt te staan, dat geldt niet alleen voor TNT post maar voor ongeveer alle winkels in nederland, ik koop liever nog iets online als naar de sjagrijnige koppen te kijken van de verkopers in de winkels. (gisteren nog bij vanharen.nl ) de dame achter de kassa nam niet eens de moeite om de gekochte producten te bekijken, thuis aangekomen bleken het 2 linker schoenen te zijn, erg makkelijk als je 2 linker voeten hebt, maar de meeste mensen hebben een linker en rechter voet).