Inmiddels zijn we dag 2 in gegaan dat we geen TV kunnen kijken. Natuurlijk het analoge signaal werkt prima, maar het digitale signaal (inclusief de extra paketten die we afnemen) werkt nog steeds niet. De nieuwe mediabox is ook nog steeds niet binnen.

Waarom kan men bij UPC niet nadenken en pas een oude box uitschakelen op het moment dat ze de nieuwe mediabox online zien komen ? of zodra de oude box netjes terug is gestuurd, wat mij betreft zitten ze daar bij UPC nog in de middeleeuwen te werken, blij dat ik zakelijk niet van deze amateurs afhankelijk ben want een dienstverlener moet begrijpen dat dit niet kan een echte megafail dus.

One Response to “UPC #FAIL DAG 2”
  1. rainboy says:

    #FAIL DAG 3 ; de nieuwe box is binnen! gefeliciteerd UPC. Door een feestdag hebben we dus 2 dagen geen TV gehad en UPC is zo flexibel als een betonnen muur. Toch wil ik de medewerker bedanken om te zorgen dat we een nieuwe box kregen, hij kan er immers niets aan doen dat het management van UPC niet weet wat klantvriendelijkheid is terwijl ze er voor gestudeerd zouden moeten hebben.

  2.  
Leave a Reply